De dag van aankomst - Reisverslag uit Noord, Aruba van Annemieke, Caro, Marieke en Gerrion Logo - WaarBenJij.nu De dag van aankomst - Reisverslag uit Noord, Aruba van Annemieke, Caro, Marieke en Gerrion Logo - WaarBenJij.nu

De dag van aankomst

Door: Gerrion

Blijf op de hoogte en volg Annemieke, Caro, Marieke en Gerrion

23 Oktober 2016 | Aruba, Noord

Ja, die reis... heerlijke vlucht, waarna we snel de koffers hadden, op naar de huurauto. Ondanks het feit dat op het contract stond dat er minimaal 1 extra bestuurder bij zou kunnen, bleef ze volhouden dat er slechts 2 bestuurders per auto mochten worden ingeschreven: Annemieke en ik dus bestuurders.
Caro en ik vertrokken samen met de eerste lading koffers ( iedereen leek te gaan emigreren qua hoeveelheid koffers) naar het huisje: wegomlegging, onduidelijke routekaart, weinig straatnaambordjes, druk verkeer en een zeer hartelijke beheerder die iedere letter van de huisregels met ons wilde doornemen, zorgde ervoor dat het eindeloos duurde.
Uiteindelijk konden we Marieke en Annemieke ophalen.

Inmiddels had iedereen forse trek. Snel opgelost! Naar de foodmarket met Jumbo supermarkt. Tot aan pepernoten aan toe waren er te krijgen! De kar volgekiept met heerlijke salades en lekkere hapjes.

Nu was het huis eenvoudiger te vinden ( Dank je Lucelotte voor de tip van een offline map!).
De verdeling van de kamers, ondanks het feit dat de erg verschillend van vorm waren, vormde eigenlijk geen probleem.
Het eten, uitpakken en bijkletsen liep allemaal wat door elkaar heen.

De avond eindigde op het terras voor de deur met een glaasje wijn.

Genieten van alle veranderingen in een etmaal. Wat een feest hier te zijn!

Annemieke, Caro, Marieke en Gerrion

Wij vieren zijn jaargenoten van onze opleiding logopedie, 1979, 1982. Ook op deze opleiding zat Edwin. Edwin heeft een tijd in Nederland gewoond en is nu weer terug op Aruba. Tijd om hem en zijn echtgenote Dynia op te zoeken!

Actief sinds 16 Okt. 2016