We zijn er! - Reisverslag uit Noord, Aruba van Annemieke, Caro, Marieke en Gerrion Logo - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Noord, Aruba van Annemieke, Caro, Marieke en Gerrion Logo - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Blijf op de hoogte en volg Annemieke, Caro, Marieke en Gerrion

23 Oktober 2016 | Aruba, Noord

Gistermiddag, vier uur Arubatijd, landden we op dit heerlijke eiland.
We hebben een voorspoedige reis gehad, ieder op zijn eigen manier met slapen, lezen, Big bang theory kijken en kletsen.
De autoverhuur was meteen buiten aan de overkant. De vijftien meter daar naartoe werden we meteen geconfronteerd met de vochtige hitte hier. Daar had ik even niet op gerekend, dat vochtige. Heeft te maken met het Hurricane seizoen. Auto geregeld. Zoals we hadden verwacht, pasten niet alle koffers samen met ons in de auto. Dus Gerrion en Caro gingen eerst en zouden terugkomen om ons op te halen. Volgens de auto man was het maar een kwartiertje.
Marieke en ik wachtten met nog een paar koffertjes op een muurtje in de schaduw. We hadden water en dropjes en pinden vast dollars. Het duurde toch wel erg lang en na ruim een uur kregen we een sms dat ze onderweg waren, pfff. Achteraf hadden we beter een taxi erbij kunnen nemen.
Ondertussen hadden we opgezocht dat de zon hier om kwart over zes onder gaat! Even na half zeven waren ze terug en gingen we in het donker naar ons vakantieverblijf.
We kwamen langs een supermarkt wisten Caro en Gerrion. Dat bleek een hele grote Jumbo te zijn. Daar hadden ze zowel de Amerikaanse als Nederlandse producten. Allemaal lekkere dingen voor de avond en het ontbijt ingeslagen en 175 dollar afgerekend, kacheng!!
Het is hier dus heel duur, alles moet hier heen gevlogen worden, begrijpelijk!

We hebben de kamers verdeeld, lekkere toast en brood met salades gegeten en wat plannen gemaakt en naar bed.

Annemieke, Caro, Marieke en Gerrion

Wij vieren zijn jaargenoten van onze opleiding logopedie, 1979, 1982. Ook op deze opleiding zat Edwin. Edwin heeft een tijd in Nederland gewoond en is nu weer terug op Aruba. Tijd om hem en zijn echtgenote Dynia op te zoeken!

Actief sinds 16 Okt. 2016