in de auto!! - Reisverslag uit Kortrijk, België van Annemieke, Caro, Marieke en Gerrion Logo - WaarBenJij.nu in de auto!! - Reisverslag uit Kortrijk, België van Annemieke, Caro, Marieke en Gerrion Logo - WaarBenJij.nu

in de auto!!

Blijf op de hoogte en volg Annemieke, Caro, Marieke en Gerrion

22 Oktober 2016 | België, Kortrijk

Net een heel verslag getypt over dat we in de auto zitten, niet opgeslagen, blijkbaar. Ach ja, dom dom
We waren zo blij en hebben bij mij in de straat waarschijnlijk de hele buurt wakker geklept, allemaal een beetje hyper en weinig geslapen.
Ton rijdt ons naar Schiphol, heel lief. Hans heeft Caro naar mij gebracht, ook heel lief.
We hoorden aan het begin van de rit dat Gerrion al op Schiphol is!
Zij is graag vroeg, appt ze.
Help ineens zien we een wesp in de auto!! Naast Caro! We krijgen hem het raam niet uit en Caro heeft het niet meer. Hij zit naast haar op de rugleuning. ineens is hij weg, nog erger!
We durven niet meer te leunen.
Gelukkig duikt het weer op en krijgt Caro hem het raam uit. Nog tien minuten tot Schiphol.
Ik ga nu weer even sociaal doen in de auto.
Zin in koffie!

Annemieke, Caro, Marieke en Gerrion

Wij vieren zijn jaargenoten van onze opleiding logopedie, 1979, 1982. Ook op deze opleiding zat Edwin. Edwin heeft een tijd in Nederland gewoond en is nu weer terug op Aruba. Tijd om hem en zijn echtgenote Dynia op te zoeken!

Actief sinds 16 Okt. 2016