The Renaissance - Reisverslag uit Noord, Nederland van Annemieke, Caro, Marieke en Gerrion Logo - WaarBenJij.nu The Renaissance - Reisverslag uit Noord, Nederland van Annemieke, Caro, Marieke en Gerrion Logo - WaarBenJij.nu

The Renaissance

Blijf op de hoogte en volg Annemieke, Caro, Marieke en Gerrion

29 Oktober 2016 | Nederland, Noord

Het was Edwin gelukt iets moois voor ons te regelen; naar het privéstrand van the Renaissance hotel.
De gratis pasjes lagen voor ons klaar bij de balie van het hotel.
Het bleek dat we daarvoor het bootje vanuit het hotel moesten nemen, je weet wel, dat wij eigenlijk heel decadent en onnodig vonden, maar toch een duidelijke functie heeft.
We voeren snel naar het langgerekte eiland dat voor de kust ligt.
Bij aankomst zagen we al dat het prachtig aangelegd was. Mooie bordjes wezen ons naar de verschillende strandjes en ligbedden.
Het zag er zeer luxueus uit.
Na een drankje en chips wandelden we naar het andere gedeelte van het eiland. Daar stonden vijf flamingo's in het water. Je mocht ze ook voeren, ze zijn redelijk tam. Ook liepen er een groot aantal leguanen en hagedissen rond, gewoon tussen de bedden.
We hebben veel foto's gemaakt en genoten van alles wat we zagen. Ook nog met een leuke broer en zus uit NY gepraat. Kortom weer een zeer geslaagde dag.
's avonds gingen we naar 080, een Nijmeegs café. Daar komen allerlei mensen, maar ook veel Nederlanders. We hebben gezellig gepraat met Edwin en Dynia tot een uur of half een. Toen waren we echt moe. Morgen de laatste dag

Annemieke, Caro, Marieke en Gerrion

Wij vieren zijn jaargenoten van onze opleiding logopedie, 1979, 1982. Ook op deze opleiding zat Edwin. Edwin heeft een tijd in Nederland gewoond en is nu weer terug op Aruba. Tijd om hem en zijn echtgenote Dynia op te zoeken!

Actief sinds 16 Okt. 2016