dos playa en Boca Prins - Reisverslag uit Noord, Nederland van Annemieke, Caro, Marieke en Gerrion Logo - WaarBenJij.nu dos playa en Boca Prins - Reisverslag uit Noord, Nederland van Annemieke, Caro, Marieke en Gerrion Logo - WaarBenJij.nu

dos playa en Boca Prins

Blijf op de hoogte en volg Annemieke, Caro, Marieke en Gerrion

27 Oktober 2016 | Nederland, Noord

Dinsdag gingen we naar het nationaal park Arikok. Het was erg warm dus we besloten vooral een eind met de auto te rijden, zodat we vlak voor het strand uit konden stappen.
Eerst zagen we het restaurant van Boca Prins. Daar dronken we een heerlijke smoothie, en planden al ongeveer wat we later zouden eten daar.
Met de auto naar Dos Playa. We waren de enigen daar en het was geweldig. Aanvankelijk dachten we dat we konden zwemmen, maar dat is daar verboden, vanwege de onderstroom.
We hebben veel gewandeld, foto's gemaakt en genoten van de golven en de rotsen.
Weer terug bij Boca Prins bestelden we een lokaal gerecht met gescheurde kip met kaas erover, rijst en lekkere aardappelchips. Een heerlijk briesje blies door het restaurant, dat alleen een dak heeft en dus geen muren.
Op de terugweg door het park zagen we een leguaan van een halve meter de weg oversteken. Hij bleef mooi staan voor de foto.
Thuis weer lekker opgefrist en opgetut voor het etentje met Edwin en Dynia bij de vuurtoren.
Wat een toplocatie! Het was een wat duurder Italiaans restaurant, en we hebben zeer gezellig en lang getafeld.

Annemieke, Caro, Marieke en Gerrion

Wij vieren zijn jaargenoten van onze opleiding logopedie, 1979, 1982. Ook op deze opleiding zat Edwin. Edwin heeft een tijd in Nederland gewoond en is nu weer terug op Aruba. Tijd om hem en zijn echtgenote Dynia op te zoeken!

Actief sinds 16 Okt. 2016